donderdag 21 januari 2010

Lijstjes

woonkamer
- stoel / bank
- tafeltje
- glas wijn
- kussen
- karaf water
- tv
- vogelkooi

slaapkamer
- matras
- dekbed en overtrekset
- nachtkastje
- nachtlampje
- stapeltje boeken
- glas


kleedkamer
- kledingrek
- staande Spiegel
- chique stoel
- tafeltje met make-up
- water

eetkamer
- eettafel
- stoelen
- witte borden
- wijnglazen
- kandelaar
- loper
- bestek
- etagère

badkamer
- badkuip
- tafeltje met handdoeken
- kaarsen
- champagne

dit zijn de spullen die ik nodig heb voor mijn foto's.

uiteindelijke lijst met spullen
- stoel of bank
- kledingrek
- staande Spiegel
- eettafel

deze spullen moet ik nog ergens vandaag halen voor op de foto. daarvoor ga ik tweedehandswinkels af om te vragen of ik die spullen kan lenen en dan weer terug kan brengen.

verdere attributen
- vaas
- bloemen
- kussens
- handdoeken
- kleine spiegeltjes
- kleren
- glazen
- karaffen
- vogelkooi
- oude draaitelefoon
- krukjes
- houten accessoires
- lijstjes
- kleden

deze spullen wil ik nog hebben om misschien in de foto te zetten. weet niet zeker of ik het allemaal ga gebruiken maar dan heb ik in ieder geval wel opties. beter teveel dan te weinig!

Geen opmerkingen: