vrijdag 8 januari 2010

Afstuderen

en toen was het zover. afstuderen... stage is voorbij, school is weer begonnen. vandaag is de laatste dag van de eerste week dus even een update. ik ben heel slecht in blogs bijhouden, maar ik ga hard proberen het goed bij te houden en alles wat ik doe hierop te plaatsen.
in deze week ben ik begonnen om mijn idee verder te ontwikkelen. ik had al een tijd een idee dat ik iets wil doen met een interieur aangezien ik hierna graag interieurarchitectuur wil gaan doen. maar wat wist ik nog niet precies. daarom ben ik gaan brainstormen en door tijdschriften gaan bladeren.
mijn uiteindelijke idee is om een interieur ergens in een bos neer te zetten. wat normaal binnen staat naar buiten te verplaatsen. ik wil veel zelf gaan maken zoals de jurk en accesoires voor de foto. ik heb al wat moodboards gemaakt maar die komen later nog wel.

Geen opmerkingen: